Splittests, ofwel A/B experimenten, helpen bij het verkrijgen van inzichten. Op basis van deze inzichten kunnen strategische keuzes gemaakt worden. Zo stemt u uw organisatie beter af op uw klant en haalt u tegelijkertijd het meeste uit uw bestaande assets.
Inzicht in de behoefte van uw klant is alsmaar lastiger vast te stellen nu klantcontact veelal via digitale stromen verloopt. Met geautomatiseerde of handmatige A/B experimenten leert u opnieuw uw klant kennen, zodat u deze beter kunt bedienen.
Met A/B experimenten verdeelt u uw klanten in twee groepen. Eén van deze groepen ontvangt wat men gewend was, dit is de controlegroep. De andere groep ontvangt een aangepaste dienstverlening met een klein verschil. De ervaring van beide groepen wordt gemeten in prestatiecijfers. De best presterende aanpassing wordt daarna blijvend doorgevoerd.
Gebruik A/B experimenten in combinatie met User flow & beleving en lean workflow analyses om waarde aan uw producten en diensten te blijven toevoegen. Met A/B experimenten haalt u het meeste uit uw bestaande dienstverlening óf stuurt u uw groeiende dienstverlening op basis van concrete, heldere inzichten.
Optimaliseringstrajecten altijd van macro naar micro.
Verhelderende datagedreven verandervoorstellen.
Mogelijkheid tot demografisch afgestemde contentvariaties.
Mogelijkheid tot neuraalnetwerk-gestuurde T&E testen.
Technologische partner met ruim 15 jaar ervaring.
Een scherp oog voor details.
C. MaurerSnel, deskundig en goed!
Norbert HuijzerWij ontzorgen u graag op technisch gebied met een toewijding aan uw onderneming die gelijk is aan die van uzelf. Maak vandaag nog kennis en verken samen de mogelijkheden van uw vraagstelling.
Contact opnemen