Elke ondernemer heeft een online aanwezigheid, het is niet meer weg te denken. Elke dag komen er méér ondernemers bij, de makkelijke dagen van opvallen zijn daarom voorbij. Online succesvol blijven vergt steeds meer inspanning. Adverteren is één van de mogelijkheden dit te doen.
Maak gebruik van zoekmachine advertenties, social media marketing, e-mail marketing of webblog marketing. De varianten en mogelijkheden van adverteren op internet zijn vrijwel eindeloos. Toch is het belangrijk om een keuze te maken, je haalt niet het onderste uit de kan door het marketingbudget simpelweg te verdelen over alle mogelijke methoden. Een scherpe focus op één methode in combinatie met aanhoudende sturing is een beter begin.
Uw doelgroep is grotendeels bepalend voor het soort advertentie en de plaats waar uw marketingbudget het beste zal renderen. Op het internet kan er, naast leeftijd en geslacht, steeds beter gericht worden op een specifiek individu. Dit kan gebaseerd op interesses, locatie en bijvoorbeeld voorgaand koopgedrag. De kosten van het adverteren worden sterk bepaald door de nauwkeurigheid waarmee u uw klant kunt specificeren. Hoe nauwkeuriger, hoe goedkoper.
Online adverteren is een zeer competitieve markt en specialistisch vakgebied. De kosten van uw advertentie worden vrijwel real-time bepaald door vraag en aanbod en berekend met behulp van grote rekenmodellen en onafgebroken computersturing. Het is aan te bevelen om eenzelfde precisie te hanteren tijdens uw eigen campagnes. Het is eenvoudig om te snel het budget te besteden. Creativiteit en inventiviteit in de campagnedetails zijn van essentieel belang om een ROI te bewerkstelligen.
Laat u adviseren en ondersteunen in uw online marketing. Dit bespaart u de kosten van ervaringen die anderen al hebben opgedaan.
Géén loze beloftes, adverteren geeft geen garanties.
Metinggedreven aanpak met non-stop ROI-bewaking.
Al vanaf € 1.500 advertentiebudget per maand.
Enkel ethische en klantrespecterende methodieken.
Technologische partner met ruim 15 jaar ervaring.
De strategie om creatief te adverteren had een veel beter effect dan onze eerdere traditionele wijze.
Jedidja KloensHet zuiver kwantificeren van de opbrengsten uit het advertentiebudget ontbrak nog in onze campagnes.
Koen van den BoomenWij ontzorgen u graag op technisch gebied met een toewijding aan uw onderneming die gelijk is aan die van uzelf. Maak vandaag nog kennis en verken samen de mogelijkheden van uw vraagstelling.
Contact opnemen